luni, 23 noiembrie 2009

2012

Avand in vedere ca la Cinema City la filmul mult asteptat 2012 au fost vandute majoritatea biletelor si eu nu am fost in stare sa imi cumpar, ca de… sunt comod, a trebuit ca pentru a doua zi sa imi fac rezervare ca altfel aveam sanse minime de a nu prinde un loc bun in sala de cinema...ce sa zic efectele speciale sunt foarte bine realizate, actorii joaca impecabil, cu siguranta e o drama dar sunt presarate si pasaje lacrimogene. Cineva mi-a spus ca o sa imi curga o lacrima la filmul asta, sincer sa fiu nu am reusit performanta asta. Nu ca as fi eu de fier sau ca nu am suflet. Dar totusi chiar in 2012 o sa fie sfarsitul lumii ? Oare sa ma apuc sa strang bani de pe acum sa imi rezerv si eu loc pe o “nava salvatoare”? Cu siguranta nici daca vreau sa strang acesti bani nu o sa imi iasa pana atunci. Acum stau si ma gandesc … odata scria presa cum ca se vand locuri pe LUNA, marii bogati platind deja sume enorme pentru cativa metri patrati pe aceasta planeta. Am zambit cand am auzit, dar daca aceasta ar fi tactica celor ce conduc Planeta? Un lucru e clar, trebuie sa invat sa pilotez un avion, am observat in film ca cei ce stiu acest lucru sunt privilegiati cu toate ca ambii au sfarsit tragic. Drept concluzie , eu unul pot sa trec acest film la capitolul – ultimul film bun vazut. Il recomand cu multa caldura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu