luni, 23 noiembrie 2009

Messenger la batranete

Acum cateva luni bune gandeam cu totul diferit! Atunci cand laptopul era on, eram si eu on. Chiar si atunci cand nu aveam treaba la pc, lasam totul deschis si in caz ca ma cauta cineva, raspundeam cand vedeam mesajul. De cele mai multe ori ma logam si supravegheam lista de mess: ori ma holbam la ea, ori eram atent cine intra- cine iesea, ori chatuiam. Acum.. chiar si cand ma plictisesc ingrozitor gasesc altceva mai bun si mai interesant de facut decat sa imi pierd timpul pe messenger. DA, am ajuns la concluzia ca este o pierdere de timp, sunt ore petrecute fara niciun rost in fata calculatorului. De la o vreme ma loghez pe mess foarte rar, adica doar atunci cand am ceva de discutat cu cineva urgent (si nu am un numar de telefon, zic). Sunt de gasit in schimb pe mail, il verific de vreo 2 ori pe zi, iar de raspuns probabil raspund seara cand am mai mult timp liber. Pentru cei care sufera de sindromul: no mess,no life- am un sfat: sunt si alte lucruri mai bune de facut, gasiti-va o activitate draguta si nu va obositi cu messengerul-e o viata virtuala. :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu