marți, 26 martie 2013

Doar de moment:)

Tot eu sunt! Nu am mai trecut de mult pe aici nu-i asa? Da...de ieri doar insa ....Am o scuza... Stiu ca am o scuza dar sincer nu o gasesc in acest moment. Nu prea am ce sa va mai zic.Despre ce as putea scrie daca nu simt nevoia sa scriu? Simt nevoia sa dorm sa dorm si din nou sa dorm.Din pacate nu ma ajuta cu nimic dormitul pentru ca nu fizicul e obosit ci psihicul. Pe langa problemele de la munca si pe langa toate informatiile pe care imi sunt intiparite in cap, am ajuns sa am si vise care imi tulbura somnul. Nu mai am putere sa fac nimic. Sunt atat de multe lucruri de rezolvat iar eu aleg doar sa stau si sa vad ce se va intampla. Viata mea nu a mai fost niciodata atat de plina cu informatii despre altii. Nu am mai vorbit despre mine de destul timp.Nici macar pe blog nu mai am putere sa scriu. .... Nu stiu. Chiar nu stiu ce ar trebui sa fac asa ca las viata sa decida pentru mine. Eu am obosit insa inca am zambetul pe buze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu