joi, 28 martie 2013

Idei de seara ;))

Uneori stau si ma gandesc de ce-mi trebuie mie blog. La inceput a fost un mod de a ma detensiona, apoi o cale de raspandire a ideilor, dar si un mijloc de autocunoastere. E drept, nu m-am gandit ca oamenii vor citi ce scriu eu aici. Era un fel de ascunzatoare. De asta la inceput a fost ca o joaca. Mai tarziu, am simtit nevoia de a comunica mai mult cu unele persoane, de a ne impartasi unii altora din nelinisti, bucurii...Imi dau seama ca in virtual imaginile noastre sunt deformate. Mi s-a spus ca intre mine, cel care scriu si cel care sunt in realitate, ar exista mari diferente. Desi, cine ma cunoaste asa bine incat sa sustina asta? Cine a avut rabdarea sa asculte pana la capat? Acum e momentul. Aveti ocazia sa-mi spuneti ceea ce ganditi despre mine. Imi place sa mi se spuna in fata. Iar daca nu o faceti aici, atunci nu-mi mai trimiteti mail-uri in care bateti apropo-uri. Nu-mi mai scrieti ca eu sunt asa si tralala....ok? Nu fiti lasi! Asumati-va! Astept.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu