sâmbătă, 20 iulie 2013

Hai sa ne pupam....mai bine NU ! :)

Am o problema cu oamenii care una doua sar sa te pupe, nu inteleg de ce trebuie sa ma pup asa degeaba… Ajung azi la job,hop ma intalnesc cu 2 colege de liceu venite sa caute clienti pentru niste utilaje… si hop sar sa ma pupe,colege care nu cred ca au suspinat in fiecare zi in care am lipsit de dorul meu… dar veneau hotarate sa ma pupe… le-am taiat elanul intr-un mod nu tocmai dragut… mi-au spus ca ” asa e frumos”… eu le-am intrebat cum este sincer, sa le pup ca asa este frumos… sau sa fac ce simt… Pe acelasi model, cand ma vad pe cine stie unde cu cate un/o cunoscuta… hop sa ma pupe, frate nu se poate decat un salut si intrebarile de rutina “ce faci” , “ce ai mai facut”… nuuu clar nu se poate, tre sa ma ia la pupat… eh si daca mai e si vreo duduie data cu o tona de ruj… sunt “extrem de incantat”:)). Acelasi lucru se intampla si prin locurile pe unde ies in timpul liber… “vaiii ce faci… vino sa te pup”… dar DE CE?!? De ce nu putem sta de vorba, impartasii intamplari… de ce trebuie sa fim falsi? Eu inteleg pupatul ca pe un semn de afectiune SINCERA, pup un om fie pentru al felicita pentru ceva, fie imi este drag omul ala nu l-am mai vazut de mult si chiar mi-a fost dor de el… nu asa hai sa ne pupam ca ne-am vazut… Nu inseamna ca daca nu pup un om de cate ori il vad nu imi este drag… dar parca imi suna a ipocrizie pupatul asta asa degeaba… Nu o data s-a intamplat sa le spun unor oameni ca nu vreau sa fiu pupat, sau sa ii intreb de ce ne pupam… o voi face si de acum inainte… poate voi fi considerat nebun, salbatic, antisocial… dar nu inteleg de ce trebuie sa ma pup cu toata lumea. Asa ca… nu ma mai pupati, daca vreau vin eu sa va pup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu