sâmbătă, 22 iunie 2013

Eu!!!!

Incerc sa va scriu cate ceva despre mine,….ah..ce usor pare la prima vedere! ……m-am nascut probabil ca toata lumea….cu un scop anume, acum de exemplu, am ajuns aici ….sper din suflet sa nu dezamagesc pe nimeni si sa va fie de folos. ….am fost etichetat de mic… ca un “ copil serios”…. si am ramas cu aceasta “faima” si pana’n prezent! ….imi place sa cred ca sunt o fire sociabila, optimista, echilibrata, unii spun “plina de viata”….altii spun ”mult prea direct” … ….totdeauna m-am considerat norocos, nu as putea sa va spun de ce, asa am simtit …ca ma asteapta ceva minunat …… acasa, la job, pe strada, ca urmeaza sa mi se intample ceva bun…(va mai spun ca si atunci cand am suferit dupa o despartire, un esec profesional…etc, chiar si in clipele acelea m-am simtit norocos…pentru simplu fapt ca s-a intamplat atunci si pentru ca nu a mai durat un “deceniu” sa-mi dau seama… ).... Ce e important pentru mine?...important e sa privesc inainte cu optimism…stiu ca numai asa o sa am noroc in continuare! Pentru ca merit! Modest?! Da… modestia ma caracterizeaza, de ce n-as fi modest? Toti invatam in timp sa ne recunoastem calitatile, defectele….!.... Ce am invatat?.....am invatat sa ascult!...am invatat sa spun “imi pare rau” , am invatat sa spun “nu “…ce am mai invatat? am invatat sa spun “te iubesc”…cu toate ca rar spun asta…am invatat sa spun “te ador”… mi se pare extraordinar ca pot sa simt asta !...simt ca e minunat sa-l iei de mana pe omul de langa tine, sa-l privesti in ochi si sa te bucuri de lucrul asta…ca poti sa-l atingi!..pentru ca lucrurile marunte te fac sa te simti mare!...simt ca sunt fericit cu ceea ce am…dar tot timpul vreau mai mult! Poate credeti ca sunt nemultumit, frustrat…da! simt si asta uneori… Ce nu-mi place?...nu-mi plac persoanele care fac rau voit…nu sunt multe lucruri care nu-mi plac ….m-am educat sa iau ce-i bun din orice lucru care nu-mi place ….sau din orice relatie fie ea personala sau profesionala. Asa ajungi sa fi un om fericit si numai asa poti sa evoluezi (parerea mea) !Vreau sa ii multumesc pe acesta cale mamei mele, ei ii datorez viata, cresterea si determinarea, totdeauna mi-a spus “poti mai mult, esti puternic, esti cel mai bun, esti baiatul meu cel mic si descurcaret ”….….nu as putea sa descriu in cuvinte ce inseamna mama mea pentru mine….va spun doar ca am o mama minunata si sper ca Dumnezeu sa o tina in viata cat mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu