luni, 12 august 2013

Reusesc sa fiu activ pe blog???

Adevarul este ca NU reusesc. Si nu o spun pentru ca sunt modest, sau pentru ca nu stiu sa ma apreciez. Nu reusesc sa scriu un continut interesant intotdeauna. Am articole pe care le-am scris si nu imi mai plac. Am exprimat de-a lungul timpului opinii care, in urma unor experiente noi sau chiar a unor argumente primite, s-au schimbat. Am si articole scrise un pic in graba, in care am scapat poate o litera, un mic typo care perfect normal uneori.... Uneori am primit si observatii. Mi-am batut pe umar orgoliul ranit si am mers mai departe. Ce m-a facut sa merg mai departe? Faptul ca imi place ceea ce fac, imi place si imi este draga comunitatea din jurul blogului, insa, pentru a scrie pe blog ai nevoie de planificare....E aproape imposibil sa reusesti sa scrii cateva sute de articole fara a avea un plan dinainte stabilit. Da, poti scrie si in functie de inspiratia zilnica, si eu am facut-o pentru multa vreme, insa la un moment dat ai nevoie si de un plan pentru blog. Uneori poate ca nu ai inspiratie, alteori simti totul ca pe o corvada, alteori pur si simplu ti-o ia viata pe dinainte si pur si simplu nu mai gasesti energia pentru blog. Sau timpul. Si atunci unul, doua articole de rezerva sunt mine de aur. Observand ca ideile imi vin de-a valma uneori si alteori iau o pauza, mi-am luat un carnetel. Pe care il tin la indemana si imi notez din cand in cand idei de articole. Apoi, alt lucru iar foarte important, ma informez. Asta tine mai mult de specificul blogului, daca este unul personal sau cu un subiect mai lejer lucurile pot fi mai simple. Azi am lucrat putin la grafica, as vrea sa fac ceva mai serios, si in acelasi timp placut la vedere dar...nu am timp, insa, va promit ca voi veni cu subiecte mult mai interesante si mult mai profunde, simt ca pot mai mult...asta e doar inceputul:) Va pup..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu