duminică, 25 noiembrie 2012

Ma pregatesc pentru sezonul rece:)

       Nu stiu exact ce inseamna asta, dar in niciun caz nu inseamna ca o sa hibernez. Ar putea sa insemne o redimensionare a problemelor care m-au consumat anul asta. E prea devreme pentru bilanturi, stiu, dar daca ar fi vremea lor, registrul meu pe ultimele 12 luni ar fi foarte incarcat. Am facut multe lucruri, unele mi s-au intamplat pur si simplu, pe altele le-am provocat. A trebuit sa gasesc solutii, sa rup legaturi, sa le recreez pe cele distruse, sa rumeg dezamagiri si sa ma intorc la mine.
       A fost un an greu, spun eu inca de pe acum, din noiembrie. Uneori a fost frumos, adaug. Alteori, uitarea s-a dovedit cel mai bun medicament dupa o despartire, o impacare, o renovare de bucatarie, poate unele esecuri profesionale si tot asa. Zic mersi ca ai mei sunt sanatosi si ca eu sunt aproximativ sanatos si bine.
       Cand vine iarna, parca frigul “spala” tot si parca microbii din existenta mea nu se mai propaga chiar atat de viguros. E o certa reintoarcere la lucrurile mici care conteaza. O cana de ceai fierbinte sau de vin fiert. Un palton gros. Frumusetea unui interior care te adaposteste de frig: o sala de teatru, de cinema, un pub, propriul apartament si lista ar putea continua.
      Asadar, ma pregatesc sa iernez si sa ma intorc la micile lucruri importante. Odata cu frigul vreau sa imi pun ordine in viata si sa traiesc frumos, cu ceai, o calatorie si intamplari fericite cu persoanele dragi, oricat de putine au ramas ele. Ceea ce va doresc si voua. Nu asteptati Craciunul pentru scortisoara, ciocolata, pulovere moi si cadouri pentru cei dragi. Nu va trebuie nicio ocazie speciala, mai ales una care s-a ascutit comercial pana dincolo de suportabilitate in ultimii ani. Va trebuie doar un state-of-mind ca sa iernati frumos:).
      Open your mind!!!     >Serj<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu