marți, 8 ianuarie 2013

Blog sau wordpress...???? acelasi lucru:)

De ce? De ce nu? Bloggeri au ceva de spus, de aceea au blog, bloggeri simt nevoia de exprimare sau de… bani unii. Azi am observat ce am facut defapt. Mi-am incurajat un prieten sa isi faca blog pe wordpress, incurajand-l pe el si placandu-i a mai tras dupa el doi oameni. Problema cand initiezi pe cineva in blogging e ca persoanele pe care le initiezi au tendinta sa faca ceea ce faci si tu, au nevoie de timp pentru acomodare si timp pentru dezvoltarea propriei personalitati in blog. Cel putin pentru mine aspectul blogului meu conteaza foarte mult! Blogul descrie administratorul precum caietul descrie elevul. Cand esti blogger trebuie sa fii original, idiot, revoltat, indragostit, pasionat. Eu nu oblig pe nimeni sa faca ceva ce nu le place, dar daca le place, ii oblig! E pentru binele lor! Sa lasam lenea la o parte si sa ne dezvoltam, sa creeam si sa ne bucuram de lucrurile mici, sa ne descriem bucuria de moment si sa impartasim cu totii ceea ce gandim. Blogul m-a ajutat sa trec prin perioade in care imi venea sa musc din oameni. Tot ce aveam a ramas blogul, prietenul care ma asculta tacut si devotat. De ce sa nu daruim prieteni si altora?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu