vineri, 18 ianuarie 2013

Oare....de ce mintim?

Cred ca fiecare dintre noi a scos macar o data o minciuna mica.Intrebarea e de ce mintim?Pentru a parea mai interesanti,inteligeni in ochii celor de langa noi,pentru a nu fi judecati de o fapta pe care am comis-o,pentru a nu rani sentimentele persoanei de langa noi? Eu zic ca mintim fara motiv,ca parca iti vine sa minti.Dar stiti cum se zice “Minciuna are picioare scurte”,iar adevarul iese la iveala de cele mai multe ori. Minciuna denota defapt lipsa increderii si a comunicarii intre oameni. Si conform zicalei “Ce tie nu-ti place,altuia nu-i face”, nu mintiti daca nu vreti sa fiti mintiti! Cat despre cei care mint doar de dragul de-a mintii sau pentru ca le-a intrat in reflex,eu unul nu vreau sa ii am in preajma mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu