vineri, 14 decembrie 2012

Ce sa fac cand nu imi este somn????

Dragi astia care ma cititi, aseara a avut loc o premiera in viata mea. Pe la 3 dimineata, dupa ce m-am uitat la seriale, m-am gandit sa caut pe net cum naiba sa-mi fac nod la cravata! Stateam in pat cu laptopu in brate si ma uitam ca vita la niste poze si nu intelegeam absolut nimic.
Dupa indelungi cugetari…. nedumeriri…. noduri facute tip fundita de siret, m-am gandit sa intru pe youtube, ca pana la urma dau eu de un destept care s-a filmat facandu-si nod si mai si explica ce dracu face acolo. Evident ca am gasit! Ca la prosti ma uitam la clip si de-o data cu el faceam si eu, credeti ca mi-a iesit? NU! A trebuit sa dau repeat la clip de vreo 4 ori, pana mi-a iesit si mie nodu la cravata! O sa-i ajut si pe altii in privinta asta ca e tare frustrant cand vezi ca nu-ti iese nicicum si dai numa de poze aiurea si explicatii care nu te ajuta.
P.S. Nu mai deznod cravata aia in veci! Mi-o trag pe gat si doar strang nodu si gata, inca o data nu vreau sa mai trec prin chinul facerii de nod:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu