marți, 11 decembrie 2012

Dependent de.....????


Usor-usor si fara sa-mi dau seama, tehnologia s-a transformat in cea mai mare dependenta a mea. Am ajuns sa am trei telefoane, si numai ideea de a pleca undeva fara ele imi provoaca un atac de panica.Pana si laptopul doarme cateodata cu mine in pat. Sunt constient ca fara aceste aparate, zilele imi vor parea mai lungi ( infernal de lungi) , mai triste si mai urate.

     Da’ recunosc ca fac parte din generatia care a crescut odata cu tehnologia. Poate ca asta m-a facut sa o inteleg mai usor, sa beneficiez de noutati si sa ma folosesc mai mereu de instrumentele, ce astazi sunt privite de multi ca un avantaj de care incercam mai mereu sa ne bucuram, usurandu-ne munca. Si fie ca vrem, fie ca nu, ajungem sa achizitionam, sa utilizam si sa depindem de ceea ce pare sa indeplineasca task’urile cerute, la comanda noastra, intr-un interval scurt, demonstrandu-ne ca timpul nu sta pe loc, ca doar traim in secolul vitezei, iar acest aspect pare sa se simta tot mai des…

     Dependent mai sunt si de masina:D, inainte nu eram asa dar acum…totul e diferit. Si la paine daca ma duc , prefer sa ma urc in masina, cumpar paine, mai fac o tura cat ascult o melodie si revin acasa.

    Nu sunt dependent de cafea, tigari, ciocolata, droguri, etc sunt DEPENDENT de Gadget-uri. Uneori chiar ma intreb ce as face fara telefon si fara internet, darn u gasesc nici acum un raspuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu