vineri, 28 decembrie 2012

De ce?....asa vreau EU!!!!

Observ cum in ultima vreme, apar din ce in ce mai multe persoane care au impresia (falsa) ca ma cunosc mai bine decat parintii mei sau mai bine decat ma cunosc eu . Si asta doar pentru ca au pasiuni pe care le am si eu sau pentru ca asculta aceeasi muzica pe care o ascult eu sau pentru ca , pur si simplu, asa isi imagineaza ei . Aaa ca m-am decis sa clarific pentru toata lumea cine sunt eu .
Cand eram mic , mi se spunea “Blondul” , datorita galbenelii din cap care se cheama par . Aveam mult par pe cap cand eram mic, dar acum am mai multa minte si ,deci, mai putin par . Mai nou, mi se spune “Serj”
Ce imi place ? Asta e simplu. Imi place muzica buna, imi plac oamenii oameni si porcii porci, imi plac conversatiile care dureaza zile intregi , dar in care subiectul principal este “nimic “ Imi plac multe insa nu are rost sa le pun aici...nici nu ar incapea:)
Ce nu imi place ? Asta e si mai simplu . Nu imi plac persoanele ( fete, in mod special) care simt nevoia sa isi puna o tona de machiaj pe fata, atunci cand se duc la paine. Nu imi plac persoanele care dau LIKE pe FACEBOOK la orice , doar pentru ca e la moda. Nu imi plac manelele. Am zis ca nu imi plac, nu ca nu ascult niciodata. Deci , atentie ! Nu imi place sa lingusesc. Nu imi place sa fiu lingusit. Prefer sa mi se spuna in fata “ Ba , esti un bou ! “ , decat sa aud pe la colturi . Nu imi plac oamenii care se cred prea inteligenti , desi nu sunt. Din cauza asta, se afunda si mai tare in prostie. Nu imi plac pitiponcelile si cocalarelile sau becalismele prezente in televiziunea moderna.Lista e lunga. Nu imi plac persoanele care spun ca nu asculta in viata lor manele, dar la primul pahar de alcool sunt pe masa cu Guta in fundal si cu sticla in brate. Nu imi plac relatiile in care partenerii evita sa isi spuna de la inceput “ Tu, femeie/barbate ce va trebui sa ma suporti, eu sunt asa si asa si asa si asa. Asta sunt si nu ma pot schimba prea usor. Ce zici? Iti mai place de mine ? “ . Acum lumea prefera varianta scurta si plina de miere aproape expirata.  “ Vai, iubi, sunt cel/cea mai ne-gelos/oasa din lume, cel/cea mai cuminte, cel/cea mai sincer/a ,etc “ hai sictir.... . 
Asadar, pentru toti cei care cred ca ma cunosc, am de spus doar atat. Nici eu nu ma cunosc in totalitate. Si ma vad zi de zi. Voi cine sunteti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu