joi, 25 octombrie 2012

24.oct 2012

       Acum cateva zile am iesit pana in lidlle ca sa-mi fac cumparaturile. Si cum eram eu la rand la casa la supermarket, in fata mea o "doamna" cu un copil la vreo 4-5 ani sa zic. Mai aveau putin si terminau de pus produsele in pungi, sa plateasca si sa se care, cand o aud pe preadistinsa doamna, zicandu-i nevinovatului de copil, care se juca cu o pereche de sosete noi:

" - Termina ca te omor!"

       Pur si simplu mi s-a suit sangele in cap, parul s-a ridicat pe spate si ceafa, pumnii mi s-au incordat, pe sira spinarii am simtit un fior rece iar gura mi s-a deschis involuntar cu politeturi cu destinatia finala "doamna". Mda, am observat ca mi se intampla cam des asta ). O fi de la varsta nu stiu, dar toleranta sigur mi-a scazut.
      Si nu m-am putut abtine si am intrebat-o, sub un ton acuzator, de ce vorbeste asa cu copilul ei. "Asa se vorbeste?" Intial a ramas perplexa, apoi a inceput sa se rasteasca ca ce ma bag eu. Am lamurit-o ca daca nu ma bag eu atunci poate se baga protectia sociala. S-a aprins si mai tare si mi-a explicat ea mie ca de acuma sa ma bag peste aurolacii de pe strada, drogatii si restul de golani.
      Imi pare rau ca n-am fost pe faza sa-i explic ca multi dintre aia au ajuns asa tocmai pentru ca parintii lor le vorbeau in felul asta. Dar na, nu cred ca aveam eu prea multe sanse sa o luminez in alea cateva secunde de interactiune cu ea. Dar cine stie, azi io, maine altul, poate se prinde ceva.

Trist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu