vineri, 19 octombrie 2012

Imi iubesc jobul!!!!

           Da, pot să declar asta oricui şi oricând: îmi iubesc jobul!
   Cel mai frumos lucru în viaţă este să iubeşti ceea ce faci şi atunci ajung la vorba fratiorului meu: viaţa-i frumoasă! Chiar e!
   Îmi iubesc jobul pentru că mă confrunt în fiecare zi cu situaţii noi care îmi pun la încercare creativitatea, flexibilitatea şi capacitatea de relaţionare.
   Îmi iubesc jobul pentru că de-a lungul timpului am întâlnit oameni de la care să am ce învăţa, iar unii dintre ei îmi servesc şi acum drept exemplu în viaţă.
   Îmi iubesc jobul pentru că am libertatea să mă afirm şi să-mi pun în valoare cunoştinţele, potenţialul şi pasiunea cu care obişnuiesc să fac lucrurile.
   Îmi iubesc jobul pentru că nu mai am nevoie să fiu motivat de alţii şi mă pot motiva uşor prin propriile rezultate.(si voi ar trebui sa faceti la fel,sentimentul de dupa e miraculos).
   Îmi iubesc jobul pentru că mi-l desfăşor într-un mediu corect şi securizat. Într-un mediu în care ştiu foarte bine la ce să mă aştept când lucrurile nu merg aşa cum trebuie, dar într-un mediu în care ştiu că mă simt apreciat atunci când sunt performant (pe cifre) şi nimic altceva.
   Eu îmi iubesc jobul şi pot să declar asta oricând, oricui şi oriunde.
  Voi ce puteţi spune despre jobul vostru? O faceţi cu pasiune? Merită? Simţiti că sunteţi apreciaţi şi că faceţi ceea ce vă place?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu