marți, 9 octombrie 2012

Attitude creates altitude in life...



Intai si intai o sa tip pana cand ochii mei vor semana bine cu niste pepeni. Nu la culoare, ci la dimensiuni. Intre doua pauze de suparare, o sa tip in gand si o sa-ti spun ca m-ai mintit, ca mi-ai inselat increderea, ca te-ai jucat cu sufletul si nervii mei. Si apoi o sa ma descarc in preajma prietenilor mei. Cand o sa termin cu toate aceaste suparari, o sa ma inchid in mine si voi promite solemn lumii ca nimeni niciodata nu se va mai apropia de mine atat de mult incat sa mai sufar atat de tare. Nimeni nu va mai sti cum sunt, cat de mult pot iubi si cat de schimbator sunt.
Stop. Asta nu sunt eu, cel de acum. Asta sunt eu cel de acum 7-8 ani. Nimic din ceea ce mi s-a intamplat nu s-a intamplat fara participarea sau voia mea. Am ales constient sa fiu langa tine, sa compensez prin hotararea mea nehotararea ta, sa sper ca ma vezi asa cum sunt si ca apeciezi ce vezi. Nu s-a intamplat. Da, puteai sa imi spui, si da, puteai sa nu te joci cu mine. Dar nimic, absolut nimic nu se intampla din vina unei singure parti. Nu esti tu vinovata ca te-am vazut mai buna decat esti, ca te-am crezut mai sensibila decat esti, ca am crezut cu adevarat ca sunt pentru tine. Am jucat cu cartile pe care le-am avut si m-am straduit sa intuiesc schimbarile de strategie in jocul tau. N-am intuit insa ca tu jucai de fapt alt joc. Nu ti-am intuit cinismul, l-am confundat cu siguranta. Dar asta e exclusiv vina mea. Cand iti place cineva iti pui o pereche de ochelari de soare si asta nu prea te ajuta sa-l vezi asa cum e, sau – mai exact – vezi greu punctele oarbe. Da, m-ai ranit. Da, am plans. Si da, am fost furios. Dar asta nu ma va impiedica sa zambesc, sa ridic din umeri si sa spun ca nici idee nu ai ce-ai pierdut pentru simplul motiv ca nu ai vrut sa ma vezi, desi eram in fata ta. Candva in viata asta o sa ne intalnim si tot ceea ce simt acum va fi zambet, nu incruntare. Pentru ca eu am ales sa te iubesc chiar daca, undeva in adancul sufletului meu, am stiut ca nu ma vei iubi niciodata. Si daca am reusit sa fac asta inseamna ca pentru altcineva pot fi mai mult decat am fost pentru tine, pentru ca sentimentele mele nu se vor mai lovi de un zid, ci de inima unui om dispus sa le primeasca.
P.S. Textul de mai sus e personal si, in acelasi timp, general. Orice asemanare cu fapte si personaje din realitate nu este insa deloc intamplatoare :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu