miercuri, 31 octombrie 2012

iar o iau pe aratura :))

       Am mai vorbit despre prieteni in urma cu ceva timp. Si o voi face, acum, din nou. De ce? Pentru ca merita! Merita atentia mea si a ta.
       Raspunde la urmatoarea intrebare: Cati prieteni ai? Eu… ii numar pe degetele de la maini… Iar daca tu ai raspuns ceva de genul “ohh, am mai multi prieteni decat tine….” cred ca faci o mare greseala.
Prietenul nu este cel cu care mergi in club la sfarsitul saptamanii, sau cel care te suna la fiecare cinci minute sa vada ce faci, sa-i mai spui o barfa, sa stabiliti o “bauta” , " o ieseala"sau sa iesiti impreuna la cumparaturi… mai ales pentru ca nu are cu cine altcineva sa faca aceste lucruri. Prietenul adevarat este acela care iti raspunde noaptea la telefon, dar nu ca sa iesiti la un pahar, ci ca sa-ti dea o mana de ajutor daca ai nevoie, prietenul este acela care te suna de ziua ta sa-ti spuna un SIMPLU “La multi ani!” si acela pe care stii ca te poti baza neconditionat.
      Am si eu un prieten cu care ma intalnesc de cateva ori pe an, pentru ca, de mai multe ori, nu se poate. Dar asta nu ne-a stricat deloc relatia. Pentru ca este un prieten adevarat. The end of story!!! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu