marți, 30 octombrie 2012

Draga Mos Craciun!!!! :D:D

     Pare o nebunie insa....eu ma gandesc deja la Craciun:D. Probabil vremea ma duce cu gandul la sarbatori, cine sa ma mai inteleaga;)). Oricum...stateam si ma gandeam ce lista sa-i fac mosului pe anul acesta.Cuminte am fost,darnic idem,insa vreau mai mult. Imi doresc asa multe lucruri incat...nici sacul lui Mos Craciun nu le va face fata:P. Ok , deci....eu vreau sa-mi aduca Mosul in seara de Ajun urmatoarele::))....toate le fac cu liniuta:D:D
-un ceas fermecat prin care sa pot opri timpul atunci cand sunt fericit
- increderea ca pot mai mult si ca e la mine cheia
- echilibru pentru ca am impresia ca il pierd cateodata
- speranta ca orice rau are un sfarsit
- ochelari, nu de soare, ci unii cu care sa gasesc solutia perfecta in rezolvarea problemelor
- iubire pentru ca toi avem nevoie de ea…..
- puterea de a ma trezi in continuare cu noapte-n cap :P
- zapada multa ca sa pot pleca la munte
- putina nebunie, pentru ca sunt lucruri pe care vreau sa le fac si nu indraznesc
- emotii … ca sa nu uit ca traiesc
- vise, cat mai multe vise, atat timp cat am ce visa nu ma voi opri
- rabdare cu prietenii mei care nu vad cat de valorosi sunt, iar eu nu stiu cum sa le explic asta.

PS: Sa iti mai scriu ca imi doresc si un smartulet?? cu care sa ma plimb toata seara de Ajun?...hmmm nu.....Tu adu-mi-le pe cele de mai sus ca ma descurc eu cu smartuletu:D:D ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu