duminică, 28 octombrie 2012

Dănuţ Ciurlică, terapeutul orb care vindecă boli.

Ok, ma credeti sau nu dar ...acesta este omul care poate ajuta foarte mult. De ce? Deoarece in acest weekend a fost si mama mea la el, ea avand probleme cu spatele, mai exact avand inelele coloanei vertebrale deplasate, iar cei de la Bucuresti i-au spus ca trebuie sa se opereze ca daca nu......:| ( ma abtin). Eu de felul meu nu merg la doctori, incerc sa ma tratez singur deoarece nu am incredere in doctori si PUNCT. Sunt multe persoane care imi erau foarte apropiate care nu ma intelegeau, ca sunt capos ca nu merg la doctor ca nu stiu ce. In fine asta nu e important ce cred altii, e mai important ce cred eu si ce simt eu cu adevarat in acel moment.Acest medic, este la Slanic Moldova, 235 km de Husi, iar cei care au probleme cu oasele, el poate fi rezolvarea.De ce va zic toate astea? Deoarece mama a fost la el si ....i-a indreptat coloana.E precum o operatie insa fara bisturiu.In zilele urmatoare am sa ma duc si eu la el deoarece am "cica" reumatic:) adik asta o fi nu stiu nici eu, nu am fost la un medic ca sa-mi spuna exact ce am si oricum in zilele de azi cine nu are reumatic;)). Dupa ce voi veni de la el am sa va povestesc cat mai larg cum a decurs operatiunea si daca am fost " rezolvat". Asadar , nu mai mergeti de la orice prostie la medici fie ei din Iasi, Bucuresti, Timisoara sau alte orase mari unde mentalitatea noastra este: " sunt doctori buni". Nu am nimic cu nimeni, bv lor insa dati o gramada de bani spaga si...pentru ce? ca vorbeste frumos cu voi? si ca prescrie nu stiu ce tratament? hai sictir.Eu va recomand pe acest doctor deoarece persoana la care tin enorm de mult este bine si nu a fost nevoie de operatie,omul asta chiar face minuni:). Cand ma voi intoarce de la Slanic voi veni, ma repet, cu informatii calde...o saptamana cat mai frumoasa!!!!!

51 de comentarii:

  1. Trimite și mie nr de telefon sau cum iau legatura cu doctorul? Vă rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Un nr de telefon vă rog ca să pot lua si eu legătura cu domnul doctor!

    RăspundețiȘtergere
  3. As dori și eu un nr de tel sa pot lua legătura cu domnul CIURLICA. Va mulțumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  4. Va rog un nr de telefon ca sa vb cu domnul Dan Ciurlica.

    RăspundețiȘtergere
  5. Va rog un nr de telefon ca sa vb cu domnul Dan Ciurlica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nr de telefon al Dl terapeut , va rog , sa pot face o programare .
    Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Aș dori și eu un număr de la domnul doctor pentru o programare

    RăspundețiȘtergere
  8. Aș dori și eu un număr de telefon de la domnu doctor pentru o programare

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum se poate face programare?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu tocmai am fost azi la dumnealui
    Deci face minuni
    Acum imi simt corpul,incheietura cot,coloana si gatul,atat de usoare , ca nu imi vine sa cred,daca mergeam la medicii nostri ,imi recomandau bisturiul 100%
    Pana azi ziceai ca sunt intr-un cosert
    Nu sunt cuvinte de multumire lui Doamne doamne ca ni l-a scos in cale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua sunt o mamica de baiete cu multe afecțiuni va rog frumos dacă puteți sami dati si mie nr de tel al Domn.Doctor as dori foarte mult sa merg cu băiețelul la control. Mulțumesc frumos sărut mâna și aștept răspunsul dumneavoastră.

      Ștergere
  11. Buna ziua. Un r de telefon vă rog. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Vreau si eu o programare si un nr de tlf al doctorului Ciurlica Dan .

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua ..aveti idee cum pot leg cu dr ciurlica?Nu mi a răspuns nimeni la tel care il am

    RăspundețiȘtergere
  14. BUNA ZIUA NOI AVEM O PROGAMARE LA DUMNEAVOASTRA PE 30 SEPTEMBRIE AM SUNAT PT CONFIRMARE SI NU RASPUNDE NIMENI IMI PUTETI SA MI DATI UN RASPUNS SUNTEM DIN BACAU FAM TUGUI

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ziua !As vrea sa fac o programare la dn Doctor ,un nr de tel va rog sa ma ajutati !!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Un număr de telefon va rog, vreau sa fac o programare

    RăspundețiȘtergere
  17. Doamne ajuta!
    Sunt din Timisoara si va rog sa-mi dati un numar de telefon al dlui. dr. Dan Ciurlica pentru a-i putea prezenta pe scurt problema sotiei mele, sa stiu daca dl. doctor ma poate ajuta, sa
    nu merg pana la Slanic Moldova fara sorti de izbanda
    Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu este pe baza de programare..ar fi mai bine sa mergeti pana la el, nu da numarul de telefon nimanui

      Ștergere
  18. Cate zile tb sa stai ptr tr de hernie de disc? Si ce pret pe zi?

    RăspundețiȘtergere
  19. Se poate avea speranta si pentru gonatroza,multumim,cu respect!

    RăspundețiȘtergere
  20. Bună ziua. Un număr de telefon as dori pentru programare la domnul Dan Ciurlica. Sunt din Tecuci și as dori sa explic problema mea dl doctor. Vă mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Bună seara, un nr.de telf.va rog. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Un nr. De telefon pentru programare la d-l doctor va rog?

    RăspundețiȘtergere
  23. Bună ziua, am fost luna aceasta febr, 2021 la dl. doctor (minune ) pot spune și așa, nu reușeam să mă ridic de pe scaunul mașinii decât foarte greu, după care patru cinci minute așteptam lângă mașină să pot pășii, deci după prima consultație și o ședință pe coloana vertebrală, am reușit să mă simt mult mai bine.
    Din discuția avută cu dumnealui la final a spus că diagnosticul este lumbago sciatică ( toamna trecută în sept. 2020 am făcut o rază diagnosticul fiind identic), un inel cu vertebră deplasate , din cauza ridicării unor greutăți, care prin masaj și prin anumite mișcări efectuate acolo în cabinet s-a încheiat cu bine.
    Am primit un tratament medicamentos care trebuie administrat timp de o lună, și să port un brâu la mijloc.
    Acum mă simt mult mai bine, chiar este un om bun, vorbește foarte frumos cu oamenii, Dumnezeu și Maica domnului să-l ajute să fie sănătos având în vedere că salvează mulți oameni disperați.
    Este real, depistează și alte boli, doamne ajută pe toți oamenii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum ați ajuns la Domnul doctor? Ati făcut programare sau pur si simplu v-ati dus la cabinet?cat costa o consultație?Va mulțumesc ptr răspuns.

      Ștergere
    2. Buna seara,va rog frumos sa-midati si mie nr de tf al domnului Ciurlica,pt a ma putea programa si eu,multumesc frumos!

      Ștergere
  24. Va rog mult sa m a ajutati cu un nr de telefon al domnului Ciurlica multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. Vă rog mult un nr de telefon pt o proģramare la domnul doctor

    RăspundețiȘtergere
  26. Cum se face programare la Domnul doctor? Un nr de telefon va rog

    RăspundețiȘtergere
  27. Un nr de telefon al domnului doctor va rog !

    RăspundețiȘtergere
  28. Va rog să mă ajutați și pe mine cum as putea sa fac o programare la Domnul doctor.Nu cred ca poți să mergi acolo și gata să te primeasca la control.Am o hernie de disc cu
    durere în piciorul stâng și ciocuri pe coloana.V a rog să-mi răspundă cineva prin mesaj.Incerc să fac programare de doua luni si nu răspunde nimeni la nr de telefon care l-am găsit pe internet.V a mulțumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  29. Un numar de telefon pentru programari va rog!

    RăspundețiȘtergere
  30. Am.nevoie de nr de telefon al domnului doctor

    RăspundețiȘtergere
  31. Bună doresc un nr al doctorului ciulica dan

    RăspundețiȘtergere
  32. Bună același răspuns îl vreau și eu nr. De telefon dar vad ca nimeni nu l a primit... De ce.

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna seara, cum pot face o programare la dl doctor Ciurlica ? Nr contact. Multumesc frumos !!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Vreau o programare la somn doctor Ciurlica sau un nr.de telefon

    RăspundețiȘtergere