luni, 29 octombrie 2012

Hai sa o fac si pe asta!!!!! :D

Ok , e luni, e seara, dupa o zi de munca hop am ajuns acasa:). Nimic nou pana aici:D. Dupa ce am savurat 2 sucuri la cafenea,ma gandeam ce sa mai scriu pe blog, ceva care sa fie personal si...ce credeti? am zis sa scriu despre mine:D. Am sa incep ceva de genul:
    Introducere: Ma numesc Enachescu Sergiu, sunt din Husi, un oras mic dar linistit. In general imi place sa cred in ceea ce fac. Nu vreau sa prezint ceva anume cu blogul, ci sa scriu tot ce-mi trece prin cap.

Despre mine: Sunt un tip cu o minte deschisa la tot ce este nou, imi place sa vad realitatea vietii, si uneori incerc sa trec peste pragul imposibilitatii. Imi place sa descopar lucruri noi, sa invat cate ceva din toate, si la randul meu sa pot invata si pe altii. Sunt aproape independent si hotarat pe ceea ce vreau sa fac in viata. Sunt responsabil si lucrul asta ma face fericit. Nu imi place sa depind de cineva, imi place sa-mi creez singur drumul in viata si sa ma pot tine pe propile mele puteri. Motto-ul meu in viata este ca M-am maturizat mai repede decat trebuia.  Incerc sa infrunt tot ceea ce se intampla in jurul meu, si sa vad partea plina a paharului. In prezent sunt inginer horticol,sau cum zice seful meu: Sef de ferma de aproximativ 2 ani, incerc, si imi doresc sa ajung unde cred eu ca voi ajunge, si voi lupta pentru ceea ce imi doresc. Lupt pentru ceea ce imi doresc eu in viata, sper ca la un moment dat voi reusii, si intr-un final reusesc. Intr-un cuvant Lupt, sper, cred, si reusesc…

Blogging-ul: In anul 2009, mai exact din august, am inceput sa scriu pe un blog pe o platforma blogspot. In rest nimic nou:))
De ce blogging-ul? Este o idee de a imi spune off-urile, de a ma descarca atunci cand nu sunt de acord cu anumite lucruri, de a ma exprima exact asa cum este persoana din mine, si a imi impartasi gandurile si parerile si cu ceilalti din jurul meu.

Hobby-urile: Hobby-ul meu Nr.1 este calculatorul:D, apoi pot urma plimbarile de lunga durata si muzica buna dar sa nu fie buntzi buntzi;))

Ce nu imi place: Nu imi plac oamenii falsi si mincinosi, nu imi place sa vad la un om pana unde poate duce ipocrizia, nu imi place sa fiu vorbit pe la spate, si sa ma tradeze cineva.

Persoanele care ma inspira: Unul dintre oamenii care ma inspira este Marius Ghenea. Este un om de la care ai ce sa inveti, un om care a trecut prin atatea lucruri si caruia viata i-a rezervat multe. Un om destept, cu demnitate, naturalete si respect. Si cred eu ca daca l-as cunoaste personal as avea mult mai multe de invatat de la el.

Muzica preferata: Prefer muzica pop, pop-rock, si rock, dar mai ascult si celelalte genuri.
Ce asteptari am de la viata: De la viata pot spune ca am multe asteptari, dar uneori nu noi ne facem drumul in viata, ci viata ni le rezerva pe toate..
Un cuvant pentru ceilalti: Viata este ca si un vis din care dintr-o data te trezesti si incepi sa culegi fiecare firmitura care ai lasat-o de-a lungul timpului. De aceea trebuie sa fim realisti si sa stim ce vrem de la viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu